سيستم هاي ارتباط با مشتري

معرفي

از نياز هاي اصلي و حياتي مديران، مطلع بودن از نظرات، پيشنهادات؛ انتقادات و نياز هاي مشتريان و اعضا است. اطلاع داشتن از اين موارد براي برنامه ريزي و هدف گذاري هاي آينده ضروري است.
شركت ايده پرداز با افزودن فرم هاي خاص به مجموعه نرم افزار هاي سازماني خود و پورتال اين ويژگي را مي دهد تا مشتريان و اعضا از صفحات شخصي خود ( Profile ) پيام و نظرات خود را مستقيما ارسال نمايند تا مديران و مسئولان ذيربط بتوانند در لحظه با مشاهده و مطالعه آنها، ارتباط نزديكي را با اعضا ايجاد كنند و يا از درخواست و سفارش هاي خاص آنها مطلع شوند.
همچنين با داشتن فرم هاي ويژه بخش هاي بازرگاني و فروش، به كاربران اين بخش ها امكان داده مي شود تا پس از مكالمه با مشتريان، چكيده اي از صحبت هاي خود و آنها را ثبت كنند.
از ويژگي هاي منحصر به فرد اين سيستم، امكان مشاهده جستجو هاي انجام شده هر عضو و نتيجه آن جستجو است كه اين امكان را فراهم مي سازد تا دفاتر از سليقه ها و نياز هاي هر كدام از مشتريان خود با خبر شوند.
مديران در هر لحظه مي توانند گزارش هاي مورد نياز و كاربردي را از اطلاعات و پيام ها ثبت شده دريافت نمايند.

محصولات سازماني ايده پرداز

پورتال ايده پرداز
بستري براي ارائه آنلاين و يا آفلاين خدمات، فرايند ها، فرم ها و يا سيستم هاي سازمان ها كه مديريت، نظارت و نگهداري آنها را كاربران و كاركنان فني و غير فني سازمان ها بتوانند انجام دهند
مديريت خبرگزاري
سامانه مديريت خبرگزاري ايده پرداز، نرم افزاري تخصصي براي توليد، ويرايش، مديريت و انتشار اخبار در انواع وبسايت هاي خبري و خبرگزاري هاي آنلاين است
مديريت كتابخانه آنلاين
مجموعه مديريت كتابخانه و مقالات الكترونيكي ايده پرداز در راستاي سامان دهي مؤثر ،منظم و سريع مجموعه كتابخانه هاي ديجيتال،پورتال هاي كتابخانه اي،مراكز مقالات و دبيرخانه هاي برگزاري همايش ها طراحي شده است
كليه حقوق مادي و معنوي اين وب سايت براي شركت ايده پرداز محفوظ مي باشد.