اكسين

معرفي

سامانه اكسين ( مديريت و رزرواسيون خدمات دفاتر گردشگري )، نرم افزاري ويژه برنامه ريزي، مديريت و فروش خدمات آژانس ها و دفاتر خدمات گردشگري است. اين محصول هم اكنون به مديريت كارامد تر تعداد زيادي آژانس هاي هواپيمايي بزرگ كشور كمك كرده است.
اكسين كه تشكيل شده از گروهي از سيستم هاي تخصصي مانند سيستم مديريت و رزرواسيون پرواز ها ( پرواز هاي چارتر هفتگي و يا فصلي )، مديريت و رزرواسيون هتل ( هتل هاي گارانتي شده و شناور )، مديريت و رزرواسيون تور و پكيج هاي گردشگري ( تور هاي هفتگي و يا فصلي )، خدمات گردشگري و... ، به دفاتر گردشگري اين امكان را مي دهد كه در محيطي ساده اما جامع، خدمات خود را مديريت و ارائه دهد.
با استفاده از اكسين دفاتر گردشگري مي توانند از ابتدا خدمات گردشگري خود را اعم از پرواز، هتل و تور برنامه ريزي نمايند و با تعيين زمان هاي برگزاري، ظرفيت ها، سهميه ها، مشخصات خدمات، تعرفه ها و... آماده ارائه توسط كانتر هاي فروش كند. كانتر هاي فروش با امكانات در نظر گرفته شده نرم افزار مي توانند با سرعت و دقت نسبت به ثبت نام مشتريان خود در انواع خدمات تعريف شده اقدام نمايند و با بخش هاي گوناگون دفتر مانند عمليات، ويزا و مالي در ارتباط مستقيم باشند. از ويژگي هاي بارز سيستم اكسين داشتن ابزاري مفيد براي امور عملياتي دفاتر گردشگري است. واحد عمليات به صورت خودكار مي تواند از ده ها گزارش ضروري، فرايند دريافت ويزا، قرارداد هاي بسته شده و شرايط هر كدام و ... به صورت لحظه اي مطلع باشند و نسبت به كنترل و مديريت آنها اقدام نمايد.
با استفاده از ويژگي هاي منحصر به فرد اكسين مانند بهره گيري از فناوري باركد در اجراي مراحل فروش، عمليات و مالي، دفاتر گردشگري به راحتي مي توانند به فرايند كار خود سرعت و دقت بيشتري ببخشند. از ديگر امكانات اكسين قابليت اتصال به سامانه فروش آنلاين است تا دفاتر گردشگري بتوانند تمامي خدمات تعريف شده در سيستم را به صورت يكپارچه در اختيار عموم مردم براي رزرو و پرداخت، قرار دهند

راه اندازي سامانه

ايده پرداز چه چيزي ارائه مي دهد :
نرم افزاري با نام اكسين كه تمامي مراحل برنامه ريزي خدمات گردشگري دفاتر از پرواز هاي چارتر هفتگي تا ارائه هتل هاي گارانتي و تور هاي لوكس فصلي را آماده فروش توسط كانتر ها مي كند و اطلاعات ضروري و لازم بخش هاي ديگر دفتر مانند ويزا، عمليات مالي و مديريت را با سرعت و دقت در اختيار آنها در قالب فرم ها و گزارش هاي جامع مي گذارد.
آژانس ها صاحب چه چيزي مي شوند :
با نصب مجموعه نرم افزار اكسين در دفاتر گردشگري، تمامي فعاليت ها به صورت يكپارچه، هماهنگ و دقيق در بستري با فناوري به روز قرار مي گيرد. به دفاتر كمك مي كند تا برنامه ريزي دقيق تري بر روي خدمات خود داشته باشند، ارتباط فروش با ديگر بخش هاي مهم به صورت لحظه اي انجام پذيرد و با استفاده از انواع گزارش و نمودار هاي جامع، بخش هاي مالي و مديريتي بتوانند نظارت هاي لازم را بر كل مجموعه داشته باشند.
آژانس ها نياز به چه امكاناتي دارند :
نياز دفاتر به دو بخش تقسيم مي شود :
  • سرور نگهداري اطلاعات : كامپيوتري مركزي كه با توجه به تعداد كاربران و حجم كار مي تواند از يك سيستم معمولي تا يك سرور كامل باشد. اين سرور وظيفه نگهداري از تمامي اطلاعات و مشخصات خدمات آژانس و پرونده مسافران را خواهد داشت و تمامي كاربران با اتصال مستقيم به آن، فعاليت هاي خود را در يك محيط يكپارچه انجام خواهند داد.
  • دستگاه كاربران : كامپيوتر هايي با حداقل مشخصات اعلام شده از سوي ايده پرداز كه با اتصال به شبكه داخلي دفتر و ارتباط با سرور تعيين شده به كاربران خود اجازه فعاليت جامع دهد.

قابليت ها و مزايا

مديريت پرواز هاي چارتر داخلي و خارجي شامل:
  1. تعريف زمان بندي به صورت سري يا تك حركتي
  2. تعيين ظرفيت ها و تعرفه ها به صورت ريالي + ارزي و قيمت هاي خريد و كميسيون
  3. اختصاص سهميه از روي لود اصلي پرواز به زير مجموعه ها و يا تور ها با امكان تعيين قيمت هاي جداگانه
  4. تعيين قوانين و توضيحات پرواز
  5. مشخص نمودن پرواز هاي مرتبط
  6. تعيين Min & Max Stay
  7. درج توقف ها و توضيحات آنها
  8. مشخص نمودن نوع هواپيما و شركت هواپيمايي
  9. مشخص نمودن كلاس پرواز و تعيين كلاس نمايشي به كاربران
  10. انتخاب فروش آنلاين و يا صرفا در داخل دفتر
  11. امكان جستجو و فيلتر سريع پرواز ها و توليد فايل هاي Excel و XML از فرم هاي مديريت پرواز ها
مديريت هتل هاي درخواستي داخلي و خارجي شامل :
  1. تعريف زمان بندي كلي موجودي هتل
  2. درج انواع اتاق ها و تعرفه هاي هر يك به صورت ريالي + ارزي و قيمت هاي خريد و كميسيون
  3. مشخص نمودن كارگزار و شناسه تعرفه ( Code Rate ) هر هتل
  4. تعيين فواصل افزايش و يا كاهش نرخ
  5. تعيين قوانين و توضيحات هتل
  6. انتخاب فروش آنلاين و يا صرفا در در داخل دفتر
  7. امكان جستجو و فيلتر سريع هتل ها و توليد فايل هاي Excel و XML از فرم هاي مديريت هتل ها
مديريت تور و پكيج هاي سري و يا تك حركتي داخلي و خارجي با پرواز، قطار يا اتوبوس شامل:
  1. تعيين پرواز هاي اصلي رفت و برگشت و امكان اختصاص صندلي از روي لود پرواز هاي چارتر آژانس
  2. مشخص نمودن مقاصد اقامتي و هتل هاي هر مقصد ( شامل يك يا چند هتل در هر مقصد )
  3. ثبت تعرفه هاي كلي تور يا هر يك از هتل به صورت ريالي + ارزي و قيمت هاي خريد و كميسيون
  4. مشخص نمودن برنامه هاي پروازي و سفر
  5. تعيين مدارك مورد نياز مسافران
  6. تعريف قوانين و توضيحات كلي تور
  7. ثبت محدوديت هاي فروش از جمله تعداد روز گذرنامه معتبر، پذيرش گذرنامه همراه، حداقل و حداكثر سن مسافران انفرادي و زمان بسته شدن فروش
  8. تعيين طبقه بندي تور ها
  9. مشخص نمودن تور ليدر
  10. ثبت تعداد و انواع اتاق هاي كل تور
  11. ثبت توضيحات كارگزاري
  12. انتخاب فروش آنلاين و يا صرفا در در داخل دفتر
  13. امكان جستجو و فيلتر سريع تور ها و توليد فايل هاي Excel و XML از فرم هاي مديريت تور ها
مديريت خدمات گردشگري شامل تعريف ساير خدمات از جمله ترانسفر، گشت، بيمه، ويزا و ... به همراه تعيين قيمت هاي هر يك به صورت ريالي + ارزي و قيمت هاي خريد و كميسيون. مديريت قطار و اتوبوس هاي رزرو شده داخلي و خارجي شامل تمامي امكانات اشاره شده در پرواز سامانه فروش خدمات تعريف شده به صورت Local ( مشتريان حضوري ) و Online ( مشتريان غير حضوري و به صورت صرفا درخواستي ) شامل:
  1. ثبت قرارداد خريد هتل، پرواز، تور به همراه افزودن ساير خدمات گردشگري
  2. ثبت درخواست كننده / طرف قرارداد و مسافران هر قرارداد ( فهرست درخواست كننده ها مستقل از فهرست مسافران مي باشد )
  3. فروش شناور و سفيد
  4. ارائه برگه هاي رسيد و صندوق
  5. چاپ قرارداد
  6. واچر هتل و بليط الكترونيك به شكل دلخواه
  7. تنظيم و مديريت خودكار ظرفيت هاي پرواز و تور
  8. ثبت تاريخ هاي رزرو هتل ( عدم كنترل موجودي هاي روزانه )
  9. امكان ويرايش قرارداد در زمينه هاي تغيير مسافران، خدمات مازاد گردشگري، نرخ ها و توضيحات ( افزودن و كاهش اتاق ها، صندلي ها و تغيير كلي خدمات رزرو شده امكان پذير نمي باش مگر با ابطال رزرو و تعيين ميزان جريمه )
  10. امكان تعيين قيمت هاي نهايي فروش به صورت ارزي و ريالي و نياز يا عدم نياز به استفاده از پرواز در تور ها
  11. اختصاص كميسيون و يا تخفيفات خاص براي هر قرارداد
  12. ثبت توضيحات براي چاپ بر روي قرارداد
  13. كنترل نواقص مدارك هر مسافر در قرارداد
  14. درج توضيحات عمليات براي ارائه به كارگزار، شركت هواپيمايي و يا هتل ها
  15. امكان جستجو و فيلتر سريع پرواز ها و توليد فايل هاي Excel و XML از فرم هاي مديريت قرارداد ها
امور مالي شامل:
  1. چاپ رسيد هاي مالي و فيش صندوق
  2. فرم هاي ثبت دريافت مالي به صورت ريالي + ارزي و به روش هاي نقدي، چكي، حواله و دستگاه پوز
  3. فرم استرداد مالي به اعضا
  4. ثبت اعتبار خريد براي اعضا
  5. مشاهده انواع گزارش هاي مالي سيستمي ( با توجه به ارائه گزارش هاي مورد نياز توسط واحد حسابداري كارفرما در ابتداي قرارداد و به پيوست آن )
  6. امكان جستجو و فيلتر سريع اطلاعات مالي اعضا و توليد فايل هاي Excel و XML از فرم هاي مديريت مالي
  7. مشاهده فهرست بدهكاران و بستانكاران در هر تور و يا به صورت كلي
  8. امكان مشاهده قيمت هاي خريد خدمات و كميسيون هاي ارائه شده
  9. محاسبه سود سيستمي در 3 سطح هر تور، هر قرارداد و هر مسافر
  10. دريافت گزارشات مالي به ازاي هر كارگروه
  11. مشاهده عملكرد هر كاربر فروش
امور مديريتي شامل:
  1. تفكيك انواع كارگروه ها
  2. تعيين اعضاي BlackList براي جلوگيري از انجام فروش به آنها
  3. تعيين انواع گروه هاي كاربري و اختصاص كاربران به هر گروه
  4. ثبت سطوح دسترسي هر كاربر
  5. مشاهده ريز عملكرد هر كاربر در سيستم تا سطح ثبت هر يك از تغييرات انجام شده در سامانه
  6. مشاهده انواع گزارش هاي مالي و مديريتي سيستمي ( با توجه به ارائه گزارش هاي مورد نياز توسط مديريت و واحد حسابداري كارفرما در ابتداي قرارداد و به پيوست آن )
  7. امكان جستجو و فيلتر سريع اطلاعات مالي اعضا و توليد فايل هاي Excel و XML از فرم هاي مديريت مالي
  8. امكان جستجو و فيلتر سريع اطلاعات فروش و توليد فايل هاي Excel و XML از فرم هاي مديريت قرارداد ها و فروش هاي انجام شده
تعريف انواع اطلاعات پايه سامانه شامل :
  1. كشور ها
  2. شهر ها
  3. فرودگاه ها
  4. كلاسهاي پروازي
  5. مدلهاي هواپيما
  6. شركت هاي هواپيمايي
  7. مدل هاي قطار
  8. دفاتر خدمات ريلي
  9. كلاس هاي قطار
  10. مدل هاي اتوبوس
  11. دفاتر اتوبوسراني
  12. كلاس هاي اتوبوس
  13. انواع ارز ها
  14. انواع اتاقبندي
  15. هتل ها
  16. مدارك سفر
  17. طبقه بندي پكيج ها و تور ها
  18. تور ليدر ها
  19. كارگزاران
  20. مشاغل
  21. اعضاي عمومي
  22. دفاتر گردشگري
  23. شركت ها / سازمان ها
  24. مسافران

پياده سازي و استقرار

شناخت شرايط موجود و نياز ها :
پيش نياز راه اندازي هر نرم افزار و سيستمي شناخت وضع موجود و نياز هاي يك شركت و يا سازمان است. به همين جهت از ابتدا فرايند راه اندازي با بررسي شرايط موجود و بر اساس تحليلي دقيق آغاز مي شود كه منبع اين تحليل، جلساتي مشاوره اي با بخش هاي گوناگون هر شركت و يا سازمان است. تحليل نهايي در بر گيرنده پاسخ نرم افراز هاي ايده پرداز به نياز هاي مطرح شده و برنامه زمانبندي تصب تا آموزش خواهد بود.
نصب و راه ‌اندازي نياز هاي سخت افزاري و نرم افزاري :
پيش از راه اندازي نسخه هاي اوليه سيستم مورد نظر، ضروري است تا نياز هاي سخت افزاري و نرم افزاري اعلام شده در تحليل نهايي، توسط كارفرما به صورت مستقيم و يا با انجام سفارش به ايده پرداز تهيه و آمده نصب و دريافت فايل هاي اطلاعاتي و اجرايي سيستم باشد. عموما نياز ها به 3 دسته تقسيم خواهند شد :
  • نياز هاي سرور فيزيكي
  • نياز هاي سيستم هاي كاربري
  • نياز هاي سرور هاي اينترنتي و يا ابري
پياده سازي و آموزش :
قدم اول اجراي هر سيستمي ورود اطلاعات پايه و تعيين گروه هاي كاربري و مشخصات هر يك از آنها است. در گام بعدي است كه زير نظر كارشناسان پياده ساز ايده پرداز و مديران كارفرما، جلسات گروهي و اختصاصي بخش هاي گوناگون صورت مي پذيرد و به همراه آن ورود اطلاعات و گزارش گيري آزمايش نيز انجام مي شود.
نظارت اوليه بر فعاليت ها :
در دوره پياده سازي توافق شده احتمال بروز مواردي اختلاف و يا مسائلي پيش بيني نشده وجود دارد كه با بررسي دلايل پيش آمد آنها و راه كار هاي رفع و يا كاهش آنها، برنامه اي با زمانبندي مجدد و در صورت وجود تعيين هزينه ها به كارفرما اعلام مي گردد. تمامي موارد اختلاف به سه دسته تقسيم خواهند شد:
  • خطا هاي سيستمي : شركت ايده پرداز موظف به رفع هر كدام از اين موارد در صورت وجود و در حداقل زمان خواهد بود
  • نياز هاي ضروري و اعلام نشده : پس از تكميل نياز هاي اعلام نشده و اعلام به كارشناسان پياده ساز ايده پرداز، برنامه زمان بندي و با اعلام هزينه هاي لازم به كارفرما ارائه مي گردد
  • توسعه سيستم : پس از فعاليت يك يا چند دوره با نرم افزار، مواردي در جهت سهولت و يا بهبود كاري بيشتر مطرح خواهد شد كه در زمان هاي تعيين شده توسط ايده پرداز، برنامه زمان بندي و هزينه هاي ارتقا به كارفرما اعلام مي شود.
پس از پياده سازي سيستم در محل كارفرما و در چارچوب برنامه موافقت شده، مرحله استقرار پايان مي پذيرد و ارتباط ميان كارفرما و شركت ايده پرداز در مرحله پشتيباني دنبال مي شود. تمامي شرايط و مفاد پشتيباني از پيش تعيين شده و در مسير آن حركت خواهد كرد.

آموزش و پشتيباني

شركت ايده پرداز تنها پشتيباني فني سامانه رزرواسيون را بر عهده دارد و پشتيباني هاي گردشگري از جمله بررسي مسائل مسافران، كيفيت خدمات هتل ها، برخي از اشكالات پيش آمده پس از رزرو و اين قبيل موارد توسط كارگزار پشتيباني مي شوند و تمامي مفاد آن در قرارداد ميان آژانس ها و كارگزار پيش بيني شده است.
پشتيباني فني شامل خطاگيري و خطايابي، ميزباني وب و حل مشكلات سيستم ها مي باشد ( خطا از سوي مجري ) . افزودن خدمات جديد به سايت، بازيابي رمز هاي عبور، ورود اطلاعات، امور مربوط به بهينه سازي سئو، تغيير ساختار سايت و صفحات، خريد و تمديد دامنه ها، امور مربوط به پين هاي بانكي، پيگيري و دريافت نماد اعتماد الكترونيك، اصلاح خطا هاي بوجود آمده توسط كارفرما و ساير موارد مشابه شامل هزينه هاي جانبي خواهد بود.
زمان بندي حل مسائل سيستمي بر اساس جدول ذيل خواهد بود
گروه شـــرح زمـــان
Aخطا هاي جدي نرم افزاري كه باعث ايجاد اختلال در نمايش سايت يا رزرو عموم شود و از كار با سيستم جلوگيري نمايد3 روز
Bخطا هاي كوچك نرم افزاري كه در سيستم مشاهده مي شوند اما خطر فوري و جدي در نمايش سايت و رزرو خدمات از سوي عموم ايجاد ننمايد.4 الي 7 روز كاري
Cهر گونه تغيير و يا توسعه سيستمي7 روز كاري جهت بررسي و پس از آن اعلام زمان و هزينه لازم

سوالات متداول

  1. اكسين شامل چه بخش هايي در زمينه برنامه ريزي خدمات گردشگري است ؟
    همانطور كه در اين سايت و توسط كادر فروش ما اعلام مي شود، اكسين سامانه مديريت جامع خدمات گردشگري است و در آن مي توانيد به برنامه ريزي و ايجاد انواع خدمات بپردازيد. خدماتي چون تور ها، پرواز هاي هفتگي و يا دوره اي و يا مناسبتي، هتل هاي كارگزاري و تركيب اين خدمات با وسايل نقليه همچون پرواز، قطار و اتوبوس. تمامي خدمات هم براي تور هاي خروجي و هم داخلي كاربرد دارد، ضمنا به تازگي بخش برنامه ريزي تور هاي ورودي ( Incoming ) نيز به سيستم افزوده شده است.
  2. برنامه ريزي خدمات در اكسين به چه معناست ؟
    برنامه ريزي و مديريت به معناي تعريف اطلاعات پايه خدمات مانند عنوان، مقاصد، ظرفيت ها و نوبت هاي برگزاري است همچنين درج تعرفه و كميسيون هاي فروش تمامي خدمات به همراه قوانين و مقررات مرتبط.
  3. آيا در برنامه ريزي مي توانم از ارز هاي رايج استفاده كنم ؟
    بلي، اكسين داراي بخشي مجزا براي تعريف ارز هاي آژانس است كه به صورت روزانه مي توانيد نرخ آنها را تغيير دهيد. همچنين براي تور هايي كه بخشي از هزينه هاي آن ريالي و بخشي ديگر ارزي است، نيز امكانات لازم در اكسين تعبيه شده است.
  4. آيا در برنامه ريزي خدمات به خصوص تور ها مي توان چند مقصد را تعريف نمود ؟
    بلي، اكسين به صورت كامل بخش پرواز هاي چارتر را ارائه مي دهد و انواع مشخصاتي چون تاريخ هاي حركت، پرواز هاي مرتبط، ظرفيت ها، قيمت ها و كميسيون ها، سهميه فروش همكاران، ارتباط به پكيج ها و... در نظر گرفته شده است
  5. آيا اكسين تفاوت هاي برگزاري تور هاي هفتگي و فصلي ( لوكس ) را در نظر مي گيرد ؟
    بلي، اكسين داراي 2 بخش مجزا در برنامه ريزي تور ها است كه يكي از آنها براي مديريت و برنامه ريزي تور هاي هفتگي ويژه برگزاري تور هاي پرطرفدار مانند دبي، تركيه و شرق آسيا است و بخش ديگر مخصوص تور هاي فصلي مانند اروپا، آمريكاي جنوبي، آفريقا و... است
  6. در تور هاي هفتگي و يا پرطرفدار، آيا مي توان انتخاب هتل در شهر را تعيين كرد ؟
    بلي، مي توانيد در هر شهر چندين هتل تعريف كنيد و در هنگام فروش، كانتر امكان بستن تور با هتل هاي مورد نظر و تعرفه مربوطه را خواهد داشت.
  7. در صورت درخواست خدمات جانبي و در نظر گرفته نشده در خدمات آژانس، آيا روشي براي ثبت آنها مي باشد ؟
    بلي، پس از انتخاب خدمات مورد نظر مسافران توسط كانتر فروش، آنها در نهايت مي توانند خدمات جانبي اضافه را به قرارداد همراه با هزينه هاي آن بيفزايد.
  8. پس از برنامه ريزي تور ها، آيا مي توان كاربران فروش را تعريف نمود و مجوز فروش داد ؟
    بلي، اكسين داراي بخش كاملي به عنوان كاربران است كه در آن علاوه بر تعريف كاركنان آژانس مي توان نقش آنها در شركت و سطوح دسترسي آنها را تعيين نمود. كاربراني كه دسترسي فروش داشته باشند، پس از تاييد تور مي توانند به فروش آن بپردازند.
  9. آيا اكسين ابزاري براي نظارت بر كاربران در نظر گرفته است ؟
    بلي، اكسين داراي مكانيزم ثبت خود عملكرد كاركنان ( Log ) مي باشد كه در آن به تفكيك هر كاربر، نوع و شرح فعاليت هاي او قابل مشاهده و كنترل است.
  10. آيا اكسين بخشي به عنوان پرونده مسافران آژانس و دفترچه تلفني دارد ؟
    بلي، اكسين بخش جامع در زمينه مشخصات و اطلاعات اعضا ( طرف هاي قرارداد ) و مسافران را دارد. همچنين در صورت نياز مي توان مسافراني را Blacklist نمود.
  11. آيا پس از انجام فروش، مي توان فرم قرارداد چاپ كرد ؟
    بلي، پس از ثبت نهايي يك قرارداد مي توان فرم قرارداد، رسيد پرداخت، رسيد صندوق و برنامه سفر را چاپ نمود كه تمامي اين فرم ها نيز توسط مركز گزارشات قوي اكسين قابل به روز رساني هستند. به خصوص بند هاي قرارداد.
  12. مركز گزارشات اكسين به چه معناست ؟
    اكسين داراي بخش كاملي به عنوان مركز گزارشات است كه علاوه بر داشتن بيش از 50 گزارش گوناگون و امكان به روز رساني آنها، افراد فني آژانس ها نيز مي توانند گزارش هاي مورد نظر خود را بر اساس داده هاي سيستم، توليد نمايند.
  13. آيا اكسين گزارشات مالي نيز دارد ؟
    بلي، اكسين داراي بيش از 15 جدول و گزارش مالي گوناگون است كه مي توانيد براي مطلع شدن از دريافت ها، بدهكاران، موعد چك ها، سود هر صندلي، فهرست دريافت مبالغ ارزي و ... از آنها استفاده نماييد
  14. آيا اكسين داراي پنل آنلاين و اتصال به وبسايت آژانس مي باشد ؟
    بلي، اكسين داراي بخشي مجزا به نام اكسين آنلاين است كه مي توانيد به صورت خودكار خدمات خود را بر روي وبسايت آژانس اطلاع رساني و ارائه دهيد.

محصولات گردشگري ايده پرداز

اكــــسين - سيستم جامع مديريت خدمات گردشگري
مديريت خدمات دفاتر گردشگري از برنامه ريزي پرواز هاي چارتر و هتل هاي گارانتي تا فروش تور هاي هفتگي و امور عمليات كارگزاري
طراحي و پياده سازي موتور هاي رزرواسيون ( XML )
ايجاد بستر و پايگاه هاي ارتباط دو طرفه لحظه اي با كارگزاران بين المللي خدمات گردشگري به منظور توليد سيستم هاي اختصاصي رزرواسيون آنلاين
سامانه رزرواسيون لحظه اي هتل هاي بين المللي ( White Label )
ارائه بيش از 80،000 هتل در 10،300 مقصد بين المللي با امكان رزرو لحظه اي و پرداخت ريالي به عموم مردم از طريق سايت دفاتر گردشگري
پورتال سايت ساز
طراحي سايت هاي اطلاع رساني تخصصي گردشگري با ايجاد بستري سازگار با انواع تبلت و موبايل و با هدف ارائه جذاب خدمات سفر
سامانه مديريت و رزرواسيون هتل هاي گارانتي
مديريت و رزرواسيون آنلاين انواع اتاق هاي گارانتي هتل ها با ويژگي صدور فوري تاييديه هتل ( واچر ) و دريافت مبلغ رزرو به صورت آنلاين
كليه حقوق مادي و معنوي اين وب سايت براي شركت ايده پرداز محفوظ مي باشد.