مجله ايده پرداز

7 نكته درباره شـبكه نمايش تـبليـغات گوگل (Google Display Network)

1396/03/24
شبكه نمايش گوگلسرويسي است كه با استفاده از جمع آوري اطلاعات منابع وبسايت ها،اپليكيشن هاي موبايل، ويديو ها و وبلاگ هاي مختلف،كلمات كليديو خدمات ديگري را به كاربران ارائه مي دهد.
با وارد كردنكلمات كليديدر گوگل 80 درصد كاربران اينترنت در 100 كشور دنيا ( با 30 زبان مختلف ) مي توانند مطالب شما را ببينند. جالب است كه بدانيد بر اساس منابع گوگل 90 درصد كاربران اينرنت در جهان از 2 ميليون سايت استفاده مي كنند. با اين مثال اهميت اين سرويس را مي فهميد: شما اهل مسافرت و طبيعت گردي هستيد و مي خواهيد عكس هايي كه از سفر هاي خود گرفته ايد را در سايتي قرار دهيد و بفروشيد.شبكه نمايش گوگلبه شما اين امكان را مي دهد كه با انتخابكلمات كليديِ مناسب، تبليغتان جهتبازاريابي آنلايندر بخش سايت هاي گردشگري ديده شود. همچنين اگر در قسمت موضوعات اين سرويس گوگل، طبقه بندي مسافرت را انتخاب كنيد احتمال ديده شدن تبليغ شما در سايت مناسب و شانس فروخته شدن عكس هايتان خيلي بالاتر مي رود . در اينجا 7 نكته در مورد اين شبكه آورده شده است:
1-شروع درشبكه نمايش گوگلبراي بازاريابي مجدد:
همه حرفه اي ها در زمينه يبازاريابي الكترونيكاعتقاد دارند كه سرويسشبكه نمايش گوگلبهترين مورد براي انجامبازاريابي آنلاينمجدد است. بازاريابي مجدد براي مشتاق نگه داشتن مشتري هاي قديمي، به كسب و كارتان استفاده مي شود.
2-استفاده از محل هاي مديريت شده ( شاخه ها ) براي قرار گرفتن تبليغات:
مديريت محل قرار گرفتن تبليغ، تنها روش هدفمندي است كه به شما توانايي قرار دادن تبليغات را در محل مورد نظرتان مي دهد. اگر از روش قرار گرفتن تبليغ بر اساس علايق و يا موضوع استفاده مي كنيد، گوگل تصميم مي گيرد كه تبليغ شما در كدام سايت قرار بگيرد. اما با استفاده از محل هاي مديريت شده، دقيقاً شما تصميم مي گيريد كه تبليغ در كدام وبسايت قرار بگيرد.
3-تصميم گيري بر اساس بودجه:
براي شروع سرمايه گذاري استفاده كردن از مبالغ كم توصيه مي شود. اما وقتي كه كسب و كارتان رونق گرفت، سرمايه بيشتري را در جريان بياندازيد.
4-تبليغات به هر دو شكل (تبليغات متنيو تصويري ) :
ممكن است در ابتدا اين موضوع كه به هر شكل تبليغ كنيد، تلف كردن وقت و سرمايه به نظر بيايد. بعضي ها هم اعتقاد دارند كه برخي از وبسايت ها، همه شكل هاي تبليغ را پوشش نمي دهند. اما اگر فقط به يك شكل خاص تبليغ كنيد، درصد شكست خوردن بالا مي رود. به طور كلي كاربران با تبليغات تصويري راحت تر هستند، وليتبليغات متنينبايد فراموش شوند.
5-استفاده از تبليغات ساده و تصويرگرا:
درصد بالايي از تبليغاتي كه در اين سرويس نشان داده مي شوند، نوشته هاي ساده و كوتاه هستند كه در غالب عكس طراحي مي شوند.
6-جستجو ها و نمايش:
همان اندازه كه فهرست جستجو مهم است، فهرست نمايش هم بايد مورد توجه قرار گيرد. بسياري از كاربران، تمركز خود را فقط روي ليست جستجو ها و موارد مربوط به آن مي گذارند كه در تبليغات الكترونيك اشتباه بزرگي حساب مي شود.
7-كنار گذاشتن مبلغي براي تست كردن:
توصيه مي شود كه وقتي به هدف اصلي خود رسيديد، مقداري بودجه ( 10 تا 20 درصد كل بودجه ) را براي آزمايش كردن ( روش آزمون و خطا ) كنار بگذاريد.



1396/03/24
تهيه شده توسط تيم تحريريهايـده پـرداز

محصولات و خدمات پيشنهادي ايده پرداز

در ادامه بخوانید...

آخرين مقاله ها

كليه حقوق مادي و معنوي اين وب سايت براي شركت ايده پرداز محفوظ مي باشد.