مجله ايده پرداز

نكات اصلي در توليد محتواي بهينه سئو و ضرورت رعايت آنها

1396/03/17
اگر شما در حال توليد محتوا به صورت تصادفي مي باشيد، به اميد اينكه تاثيري بر روي رتبه سئو سايت شما را خواهد داشت ، وقت آن است كه با خواندن مطالب زير استراتژي مناسب را جهت كسب بهترين نتيجه از زمان و زحمت خود داشته باشيد. در درجه اول اگر شما در تلاش براي راه اندازي فروش محصول هستيد، تمركز اصلي شما بايد روي صفحات محصولات جذاب و آموزنده باشد كه براي جستجو تحتبهينه سازي سئوواقع مي شوند.
محتواي سئو
اگر شما در حال توليد محتوا به صورت تصادفي مي باشيد، به اميد اينكه تاثيري بر روي رتبه سئو سايت شما را خواهد داشت ، وقت آن است كه با خواندن مطالب زير استراتژي مناسب را جهت كسب بهترين نتيجه از زمان و زحمت خود داشته باشيد. در درجه اول اگر شما در تلاش براي راه اندازي فروش محصول هستيد، تمركز اصلي شما بايد روي صفحات محصولات جذاب و آموزنده باشد كه براي جستجو تحتبهينه سازي سئوواقع مي شوند. تمركز بعدي شما مي تواند روي مطالب مفيد وبلاگ باشد كه نحوه استفاده از محصولات و وصل شدن به صفحات مربوط به آنها را نشان مي دهد ( اگرچه بهتر است وبلاگتان كاملا تبليغاتي نباشد. ) اگر سايت شما رويتبليغات اينترنتيكار مي كند و هدف شما جذب كاربر جديد از طريق جستجو مي باشد، شما بايد روي داشتن محتواي قوي تمركز كنيد ( مانند مقالات طولاني يا منابع ويديويي آموزنده يا سرگرم كننده ) به همراه "جذابيت بالا" ( محتواي جذاب، بازديد كننده را در سايتتان مدت بيشتري نگه مي دارد يا آنها را به بازگشت تشويق مي كند. )
مخاطبان خود را در نظر بگيريد:
مخاطبان خود را بشناسيد و از نظرسنجي ها و نرم افزار تجزيه و تحليل كمك بگيريد. سپس با كمك اين اطلاعات به اينكه مخاطبان شما چه مي خواهند خواهيد رسيد. به عنوان مثال اگر شما يك وب سايت B2B داريد كه اهداف مديران سطح C را شامل مي شود، شما ممكن است بخواهيد صفحات قابل دانلود جهت مطالعه در آينده را فراهم سازيد. اگر هدف كسب و كارتان نوجوانان و كودكان هستند، ممكن است روي متن كمتر و عكس و ويدئو بيشتر تمركز كنيد. همچنين شما بايد مطمئن شويد سايت شما در موبايل و تبلت قابل مشاهده ميباشد ( يا به اصطلاحطراحي سايتريسپانسيوباشد. )
ايجاد تقويم مقالات:
هنگامي كه شما به اين نتيجه رسيديد كه چه كسي را هدف قرار مي دهيد و چرا، مي توانيد شروع به ساخت تقويم مقالات خود كنيد. تقويم مقاله يك برنامه ريزي مي باشد كه به شما ديكته خواهد كرد كه در چه زماني و چه نوع مقاله اي را بايد منتشر كنيد. تقويم مقاله به شما كمك خواهد كرد كه به يك برنامه عمومي و منسجم برسيد و همچنين از جمع آوري و انتشار مقالات در زماني كه از نظر زمان محدود هستيد جلوگيري مي كند.
تجزيه و تحليل و ارزيابي مجدد:
اگر شما سايت مناسب تلفن همراه نداشته باشيد، 61 ٪ از بازديد كنندگان را كه براي پيدا كردن يك سايت كه به راحتي قابل خواندن باشد، به گوگل باز مي گردانيد. در هر صورت نرخ bounce خود را بالا خواهيد برد و رتبه بندي سئو خود را پايين مي آوريد. باطراحي سايتريسپانسيو، بازديد كنندگان محتوايي كه مي خواهند را در قالب مناسب، سايز و شكل دستگاه خود دريافت خواهند كرد.
مطالب تكراري
نگران نباشيد!طراحي سايتريسپانسيوبراي موبايل با محتواي يكسان به عنوان سايت تكراري توسط الگوريتم پاندا شناسايي نمي شود. ابزار ريسپاسيوطراحي وب سايتي است كه محتواي آن تنها در يك مكان در اينترنت است.
رتبه بندي براي جستجوي تلفن همراه
به طور منظم با نرم افزار ها سايت خود را تجزيه و تحليل نماييد. تحليل هاي شما بايد دو هدف داشته باشد :
پيروزي هاي خود را مطالعه كنيد تا بتوانيد اين استراتژي را مجددا تكرار كنيد. براي مثال اگر بازديد كنندگان شما از بخش ويديو ها بيشتر استقبال كردند، ساخت و قرار دادن ويديوهاي بيشتر را در برنامه ي خود قرار دهيد.
زماني را نيز براي بهبود مطالب سئو قبلي اختصاص دهيد. براي مثال اگر در يك مقاله روي يك كلمه كليدي كار كرده ايد اما نتايج مورد نظر از آن كلمه كليدي گرفته نشده يا اينكه ازكلمات كليديديگري نتايج بهتر كسب شده، مي بايست اين تغييرات را دركلمات كليديمنظور كرد.



1396/03/17
تهيه شده توسط تيم تحريريهايـده پـرداز

محصولات و خدمات پيشنهادي ايده پرداز

در ادامه بخوانید...

آخرين مقاله ها

كليه حقوق مادي و معنوي اين وب سايت براي شركت ايده پرداز محفوظ مي باشد.