دريافت نماد اعتماد الكترونيك

معرفي

نماد اعتماد الكترونيك يا enamad مجوزي صادر شده از سوي وزارت صنايع، معادن و تجارت است كه تمامي وب سايت ها براي انجام امور فروش آنلاين و دريافت وجه نقد موظف به دريافت آن و ارائه به بانك مورد نظر خود براي دريافت درگاه بانكي براي وب سايت خود هستند.
فرايند دريافت نماد اعتماد از طريق وب سايت www.enamad.ir انجام مي گيرد و تمامي شركت ها و دفاتر اعم از حقيقي يا حقوقي نياز دارند بر اساس مراحل ذكر شده در آن سايت اقدام نمايند و مدارك مورد نياز خواسته شده را هم به صورت آنلاين و هم فيزيكي ارسال نمايند.
شركت ايده پرداز با انجام فرايند دريافت نماد اعتماد براي بيش از 50 شركت، آشنا به مراحل گوناگون اخذ اين مجوز مي باشد و در زمان 3 الي 4 هفته با در نظر گرفتن آمادگش شركت و ارائه مدارك مورد نياز به ايده پرداز، اين مجوز را با كمترين دغدغه براي شركت ها دريافت و بر روي سايت آنها فعال نمايد.
مدارك مورد نياز دريافت مجوز نماد اعتماد الكترونيك در ذيل آمده اند كه تمامي آنها تنها كپي مدارك نياز خواهد بود :
  • مجوز كسب و كار شركت
  • تصوير روزنامه رسمي با آخرين تغييرات
  • مشخصات شركت شامل نام رسمي، نوع ثبتي، آدرس كامل، تلفن، ايميل، كد پستي و زمينه هاي كاري
  • كارت ملي و شناسنامه مدير عامل
  • مشخصات مدير عامل شامل آدرس منزل، تلفن منزل، كد پستي منزل، شماره تلفن همراه و آدرس ايميل
هزينه قابل پرداخت انجام تمامي فرايند اخذ نماد اعتماد و پياده سازي آن در سايت شركت ها به ايده پرداز مبلغ 2،100،000 ريال مي باشد.

فرايند دريافت نماد

دريافت نماد اعتماد الكترونيك در گام هاي ذيل انجام مي گيرد :
گام اول : ثبت شناسه و پرونده
با مراجعه به آدرس اينترنتي www.enamad.ir وارد وبسايت رسمي پايگاه نماد اعتماد مي شويد. با كليك بر روي گزينه درخواست نماد اعتماد و سپس كليد ورود امن وارد صفحه بعدي شويد. كليدي به عنوان ورود نيز در آنجا مشاهده مي شود كه مي توانيد آنرا نيز انتخاب كنيد. هر دو كليد وارد يك صفحه مي شوند و تنها تفاوت ورود از طريق درگاه امن SSL در صورت انتخاب ورود امن خواهد بود. توجه داشته باشيد اگر از ورود امن وارد مي شويد ممكن است مرورگر وب پيام هشدار دهد كه با كليك بر روي گزينه Continue Anyway يا كليك بر لينك Advanced و سپس Proceed to enamad.ir ( unsafe ) مي توانيد وارد صفحه بعدي شويد.
در پنجره جديد 2 پرسش در مورد سفارش گيري و دريافت پول بصورت آنلاين پرسيده مي شود كه با پاسخ دادن به آنها و درج آدرس ايميل معتبر، كليد ارسال لينك ثبت نام را كليك نماييد.
پس از چند دقيقه آدرس اينترتني براي ايميل وارد شده ارسال مي شود كه با كليك بر روي آن وارد صفحه اي جديد خواهيد شد. در اين صفحه چندين پرسش در مورد شركت درخواست كننده نماد پرسيده مي شود كه پس از پاسخگويي كاملا دقيق و صحيح به آنها، بر روي كليد دريافت شناسه كليك نماييد. مجددا پس از چند دقيق ايميلي ارسال خواهد شد كه حاوي نام كاربري و رمز عبور پرونده درخواست نماد اعتماد است.

گام دوم : ثبت مشخصات شركت و مديريت در پرونده
با دريافت ايميل حاوي نام كاربري ورمز عبور مي توانيد مجددا وارد وبسايت نماد اعتماد شد و اين نوبت گزينه ورود به سيستم را از منو انتخاب كرد. پس از درج نام كاربري و رمز عبور وارد پرونده درخواست نماد اعتماد مي شويد. در اينجا از منوي سمت راست گزينه ثبت اطلاعات را انتخاب نماييد. اكنون جدولي با يك رديف و چند ستون مشاهده مي كنيد كه در ستون اول از سمت راست آن، شماره سند نماد است كه اين عدد را يادداشت كنيد. ر ستون انتهايي، آرم كوچكي است كه آنرا انتخاب كنيد.
صفحه جديد باز مي شود كه در آن 4 زير منو يا تب مشاهده مي كنيد :
  • مشخصات شركت : اطلاعاتي از قبيل نشان شركت، آدرس وبسايت، پروانه كسب و... نياز است اينجا پر شود. تمامي اطلاعات و فايل هاي مورد نياز مرتبط به شركت درخواست كننده نماد را در اينجا دقيق و صحيح تكميل نماييد.
  • مشخصات نماينده : اطلاعات مدير عامل را با توجه به نياز ها و پرسش هاي اين بخش از جمله آدرس، تلفن، كپي كارت ملي و... را با دقت تكميل نماييد.
  • حوزه هاي فعاليت : در اين بخش كافي است از ميان گزينه هاي موجود، حوزه هاي فعاليت خود را انتخاب نماييد. در نظر داشته باشيد بر اساس حوزه هاي فعاليتي كه ثبت مي كنيد، پروانه كسب مرتبط به آن را بايستي داشته باشيد.
  • چك لسيت پرونده : جدولي در اين بخش مشاهده مي كنيد كه در واقع نشان پيشرفت فرايند نماد درخواستي است و از اين بخش است كه مي توانيد به صورت روزانه از روند درخواست خود مطلع شويد. همچنين در اين قسمت در صورت نياز مي توانيد براي كارشناسان نماد پيام مرتبط ارسال نماييد.

در پايان در انتهاي صفحه بر روي كليد ارسال اطلاعات كليك نماييد.
گام سوم : اعتبار سنجي آدرس، تلفن و ارسال فيزيكي اطلاعات :
با مراجعه به وبسايت ec.ulc.ir و وارد كردن نام كاربري و رمز عبور پرونده نماد اعتماد، وارد صفحه اي خواهد شد كه در آن سه مرحله لازم به انجام است :
  • ثبت آدرس دقيق : پس از ثبت از سوي شركت نماد بسته اي از طريق پست در ظرف چند روز ارسال خواهد شد كه آن بسته حاوي شماره اي است كه بايستي در اين بخش وارد شود
  • ثبت تلفن محل كار : در اين بخش خواسته مي شود تا با تلفن محل كار اعلام شده با شماره 42517 تماس گرفته شود و با انجام مراحل ذكر شده، شماره محل كار را ثبت نمود.
  • ثبت شماره همراه : با ارسال پيامك به شماره اعلام شده در اين بخش مي توانيد شماره همراه را ثبت نماييد.

پس از انجام ثبت نهايي اين مراحل، در صورت نياز كپي برخي مدارك به صورت فيزيكي درخواست خواهد شد كه به آدرس ذكر شده در صفحه بايستي پست شود.
لازم به ذكر است اين گام سوم هر 3 ماه بايستي مجددا انجام شود.

گام چهارم : ثبت نهايي نماد اعتماد
با مراجعه روزانه به چك ليست وضعيت نماد، از وضعيت روند آن مطلع شويد. با تاييد تمامي مراحل، ايميلي ارسال خواهد شد كه در آن فايل HTML قرار دارد كه با قرار دادن صحيح آن در ساختار كد هاي وبسايت خود، مراحل ثبت نماد اعتماد الكترونيك را نهايي و تكميل كنيد.

محصولات گردشگري ايده پرداز

اكــــسين - سيستم جامع مديريت خدمات گردشگري
مديريت خدمات دفاتر گردشگري از برنامه ريزي پرواز هاي چارتر و هتل هاي گارانتي تا فروش تور هاي هفتگي و امور عمليات كارگزاري
طراحي و پياده سازي موتور هاي رزرواسيون ( XML )
ايجاد بستر و پايگاه هاي ارتباط دو طرفه لحظه اي با كارگزاران بين المللي خدمات گردشگري به منظور توليد سيستم هاي اختصاصي رزرواسيون آنلاين
سامانه رزرواسيون لحظه اي هتل هاي بين المللي ( White Label )
ارائه بيش از 80،000 هتل در 10،300 مقصد بين المللي با امكان رزرو لحظه اي و پرداخت ريالي به عموم مردم از طريق سايت دفاتر گردشگري
پورتال سايت ساز
طراحي سايت هاي اطلاع رساني تخصصي گردشگري با ايجاد بستري سازگار با انواع تبلت و موبايل و با هدف ارائه جذاب خدمات سفر
سامانه مديريت و رزرواسيون هتل هاي گارانتي
مديريت و رزرواسيون آنلاين انواع اتاق هاي گارانتي هتل ها با ويژگي صدور فوري تاييديه هتل ( واچر ) و دريافت مبلغ رزرو به صورت آنلاين
كليه حقوق مادي و معنوي اين وب سايت براي شركت ايده پرداز محفوظ مي باشد.