باشگاه مشتريان

معرفي

ايجاد مزايا و ارزش افزوده بيشتر از نياز هاي بازار رقابتي امروزه است و مردم با داشتن دسترسي آسان به انواع ارائه دهندگان خدمات گردشگري به دنبال تفاوت هاي كوچك و مزاياي بيشتر براي انتخاب محل خريد خود هستند. از اين رو داشتن باشگاه مشتريان براي نگهداري از سابقه خريد هر مشتري و اختصاص امتيازات و جوايز ويژه پس از هر خريد آنها را به خريد هاي مجدد و بيشتري تشويق مي نمايد.
با راه اندازي سامانه باشگاه مشتريان دفاتر گردشگريقادر خواهند بود كه به هر كدام از مشتريان خود در قبال مبلغ خريد آنها ميزان امتيازات مشخص را اختصاص دهد، براي هر جايزه امتياز لازم را تعريف نمايند و مشتريان خود را به گروه بندي هاي دلخواه تفكيك كنند.
مشتريان با انجام خريد قطعي خود بر اساس مبلغ پرداختي امتيازات هاي تعيين شده را دريافت مي نمايد كه در پرونده ايشان ثبت خواهد شد. با انجام خريد هاي مجدد مشتريان به جمع امتيازات مي افزايند تا در زمان رسيدن به سقف امتيازات معين تعيين شده از سوي دفاتر، امكان درخواست جوايز ويژه و از پيش تعيين شده را داشته باشند.
مشتريان با ارسال درخواست خود به دفتر، استفاده از امتيازات خود براي تهيه جايزه مورد نظر را اعلام مي كند كه مدير دفتر مي تواند درخواست ها را تاييد و يا به دليلي رد كند كه در صورت تاييد درخواست، امتياز آن جايزه به صورت خودكار از پرونده آن مسافر كسر خواهد شد.
مديران دفاتر گردشگري مي توانند در هر زمان گزارش هاي جامع و دقيقي را از وضعيت باشگاه مشتريان، امتيازات و در خواست هاي اعضا دريافت نمايند.
از ويژگي هاي داشتن باشگاه مشتريان مي توان به موارد ذيل اشاره نمود :
  • گروه بندي اعضا به صورت دلخواه بر اساس ميزان خريد، ميزان امتيازات، تعداد خريد ها و...
  • تعريف خدمات اختصاصي قابل ارائه به هر كدام از گروه ها
  • تعيين اعضا با سود دهي بالا تر
  • ايجاد ارزش افزوده براي اعضا با ارائه امتيازات با هر خريد
  • تعريف انواع جايزه و امتيازات لازم براي دريافت هر كدام
  • درخواست به صورت سيستم و كسر خودكار امتيازات
  • استفاده از مركز گزارشات براي دستيابي به انواع گزارش هاي كاربردي به منظور برنامه زيزي هاي آتي

محصولات گردشگري ايده پرداز

اكــــسين - سيستم جامع مديريت خدمات گردشگري
مديريت خدمات دفاتر گردشگري از برنامه ريزي پرواز هاي چارتر و هتل هاي گارانتي تا فروش تور هاي هفتگي و امور عمليات كارگزاري
طراحي و پياده سازي موتور هاي رزرواسيون ( XML )
ايجاد بستر و پايگاه هاي ارتباط دو طرفه لحظه اي با كارگزاران بين المللي خدمات گردشگري به منظور توليد سيستم هاي اختصاصي رزرواسيون آنلاين
سامانه رزرواسيون لحظه اي هتل هاي بين المللي ( White Label )
ارائه بيش از 80،000 هتل در 10،300 مقصد بين المللي با امكان رزرو لحظه اي و پرداخت ريالي به عموم مردم از طريق سايت دفاتر گردشگري
پورتال سايت ساز
طراحي سايت هاي اطلاع رساني تخصصي گردشگري با ايجاد بستري سازگار با انواع تبلت و موبايل و با هدف ارائه جذاب خدمات سفر
سامانه مديريت و رزرواسيون هتل هاي گارانتي
مديريت و رزرواسيون آنلاين انواع اتاق هاي گارانتي هتل ها با ويژگي صدور فوري تاييديه هتل ( واچر ) و دريافت مبلغ رزرو به صورت آنلاين
كليه حقوق مادي و معنوي اين وب سايت براي شركت ايده پرداز محفوظ مي باشد.